Tentang Saya

Mohammad Tazli Azizan

Bapa kepada 4 orang anak | Hamba Allah | Bersemangat waja dalam reformasi pendidikan

TENTANG TAZLI

Tazli berasal dari Perlis dan merupakan bapa kepada 4 orang anak yang sedang meningkat remaja. Blog ini adalah garapan tulisannya di FB M Tazli Azizan tentang apa yang dihayati, terutamanya apa yang menjadi ‘passion’nya iaitu tentang pendidikan, kepimpinan, travelog kehidupan dan juga keibubapaan.

Tazli percaya bahawa ilmu itu perlu dikongsi dan disampaikan dalam apa jua bentuk dan cara. Beliau juga percaya bahawa dalam hidup ini, kita tidak boleh sekadar mengkritik akan tetapi perlu menghadirkan solusi supaya hidup ini lebih bermakna.

Meskipun telah melalui pelbagai cabaran dan ujian dalam hidup beliau, Tazli yakin bahawa ujian dan cabaran itu akan menguatkan beliau untuk terus maju ke hadapan. There is nothing that can stop him from continuing and pursuing his passion.

BERHUBUNG DENGAN TAZLI

Tazli sentiasa bersemangat untuk bercakap dan berbincang tentang hal-hal sekitar pendidikan, keibubapaan, motivasi dalam kehidupan. Tazli tidak suka sembang kosong, tetapi perbincangan ilmiah dan wacana yang ada tindakan selepas itu menjadi kegemaran beliau. Tazli boleh dihubungi di sini juga:

Blog at WordPress.com.